15. 6. 2022.
Poštovani klijenti,
obavještavamo vas da u razdoblju od 20. 6. do 31. 8. 2022. postupak procjene štete na području Zagreba možete obaviti isključivo u našim ugovornim servisima.
Podatke o mreži servisa možete pronaći na ovoj poveznici: https://www.sava-osiguranje.hr/hr-hr/mreza/
Ukoliko u vašem gradu / mjestu nema prodajnog ureda Sava osiguranja d.d., eventualnu štetu možete prijaviti u vama najbližem prodajnom uredu, koji uključuje službu prijave šteta.
Pregled ostalih prodajnih ureda, gdje možete prijaviti štetu, pogledajte u našoj mreži.
Kontakt telefoni i email adresa:
- Informacije o prijavljenim štetama na broj tel. 01 66 66 249 i email adresu: stete@sava-osiguranje.hr
Nikad sami.
Sava osiguranje, d.d. – Podružnica Hrvatska
15. 2. 2021.
Važna obavijest - Prijava i procjena šteta u Sjedištu u Zagrebu - Sky Office
Obzirom na poboljšanje epidemiološke situacije obavještavamo vas da se s danom 15. veljače 2021., postupak prijave i procjene šteta na vozilima može obaviti u našem Sjedištu u Zagrebu, na adresi R. Frangeša Mihanovića 9 (Sky Office).
Nikad sami.
Sava osiguranje, d.d. – Podružnica Hrvatska
8. 1. 2021.
Važna obavijest - Prijava štete od potresa
Izražavamo suosjećanje svima koji su pogođeni nedavnim razornim potresom koji su zadesili Sisačko – moslavačku županiju te posebno izražavamo sućut obiteljima koje su u ovoj tragediji izgubile svoje najbliže.
Pozivamo vas da se vezano za prijave štete uzrokovane potresom po svojim policama osiguranja imovine informirate ili prijavite oštećenja nastala u potresu na sljedeće načine:
- putem e-mail adrese: stete@sava-osiguranje.hr,
- putem obrazaca za prijavu šteta za neživotna osiguranja koje možete preuzeti na poveznici obrasci za prijavu štete – neživotna osiguranja,
- pozivnom na telefonski broj 01 6666300,
- pozivom svojeg zastupnika osiguranja.
S ciljem što efikasnije i brže obrade šteta i ubrzavanja postupka ali uz smanjivanje rizika od zaraze korona virusom ljubazno vas molimo da sami fotografirate nastalu štetu te da nam fotografije dostavite uz obrazac prijave s opisom posljedica.
Također vas molimo da prethodno prijavi štete, uvidom u policu osiguranja, provjerite imate li ugovoren rizik potresa koji bi u tom slučaju trebao biti naveden u polici osiguranja. Ako to niste u mogućnosti učiniti, nazovite svojeg zastupnika osiguranja.
Vašu štetu koja je nastala uslijed potresa možete prijaviti ispunjavanjem u cijelosti obrasca „Požar i neke druge opasnosti“. Upute za popunjavanje obrasca:
- na obrascu u dijelu „Osigurani rizik“ molimo označite križićem kućicu kraj riječi „potres“
- uz obrazac molimo dostavite obostranu presliku osobne iskaznice potpisnika prijave, kao i instrukciju banke za isplatu na osiguranikov IBAN
- obvezno popunite polje „Popis oštećenih stvari“ – potrebno je upisati što je od građevinskog objekta oštećeno (zidovi, strop, krovište i sl.)
- popišite uništene/oštećene stvari kućanstva (npr. ormar x 2)
- ako ste u mogućnosti prijavi priložite i fotografije
Sve navedeno možete dostaviti na našu e-mail adresu: stete@sava-osiguranje.hr
Nikad sami.
Sava osiguranje, d.d. – Podružnica Hrvatska
27. 10. 2020.
Važna obavijest - Upute za postupak prijave šteta koje se primjenjuju od 27.10.2020. do opoziva – IZVANREDNA SITUACIJA COVID-19
Obzirom na pogoršanje epidemiološke situacije i vezano za poduzimanje svih potrebnih mjera zaštite zdravlja naših zaposlenika, klijenata i partnera te sprečavanje širenja virusa COVID-19, obavještavamo vas i molimo da, do daljnjega, za postupak prijave šteta u našem Sjedištu u Zagrebu, na adresi R. Frangeša Mihanovića 9 (Sky Office) slijedite navedene upute:
1. SVE PRIJAVE I PROCJENE ŠTETA NA VOZILIMA SE OBAVLJAJU U SERVISIMA ZA POPRAVAK VOZILA
Podatke o mreži servisa možete pronaći na ovoj poveznici: https://www.sava-osiguranje.hr/hr-hr/mreza/
Neki naši partneri za prijavu i procjenu šteta rade izmijenjenim radnim vremenom te vas molimo da telefonski provjerite radno vrijeme prije dolaska.
Prijave šteta na vozilima se također mogu prijaviti putem e-mail adrese za prijavu šteta: stete@sava-osiguranje.hr
2. SVE OSTALE PRIJAVE ŠTETA SE OBAVLJAJU ISKLJUČIVO PUTEM E-MAILA
E-mail adresa za prijavu šteta je: stete@sava-osiguranje.hr
Obrasce za prijavu šteta za neživotna osiguranja možete preuzeti s naše internetske stranice na sljedećoj poveznici: https://www.sava-osiguranje.hr/hr-hr/prijava-steta/nezivot/
Obrasce za prijavu šteta za životna osiguranja možete preuzeti s naše internetske stranice na sljedećoj poveznici: https://www.sava-osiguranje.hr/hr-hr/prijava-steta/zivot/
Ove upute odnose se samo na postupak prijave šteta u Sjedištu Društva u Zagrebu, R. Frangeša Mihanovića 9 (Sky Office).
Naši ostali prodajni uredi svi rade redovno prema službenom radnom vremenu koji možete provjeriti ovdje prodajni uredi.
Detaljnije upute o procesu prijave šteta možete pogledati ovdje.
Hvala vam na razumijevanju i doprinosu vašoj sigurnosti i sigurnosti svih.
Nikad sami.
8. 6. 2020.
Obzirom na normaliziranje epidemiološke situacije u Hrvatskoj donosimo vam nekoliko važnih informacija vezano za naše poslovanje i dostupnost naših usluga:
- Naši prodajni uredi diljem Hrvatske dostupni su klijentima u punom kapacitetu poštujući pri tome upute za maksimalnu zaštitu vlastitog i tuđeg zdravlja. Prodajni uredi posluju prema radnim vremenima koja su navedena na našim Internet stranicama Prodajni uredi. Voditelji svih prodajnih ureda i dežurni zaposlenici dostupni su vam putem e-pošte i mobitela, te potrebne informacije za koje nije potreban dolazak u prodajni ured, možete saznati i iz udobnosti svoga doma.
- U našem Sjedištu u Zagrebu, R. Frangeša Mihanovića 9 (Sky Office) svi poslovni procesi se odvijaju redovitim procedurama uz istovremeno sustavnu brigu o sigurnosti zaposlenika i klijenata - te se mogu izvršiti i sve prijave šteta i zahtjevi za naknadu troškova uobičajenim načinom. Upute za prijavu šteta pronađite na ovom linku Prijava šteta.
18. 3. 2020.
Obzirom na izvanrednu situaciju i na mjere opreza koje provodimo u cilju prevencije daljnjeg širenja zaraze korona virusom trudit ćemo se da i uz djelomičan rad na daljinu budemo u kontaktu i vama na raspolaganju. Informirat ćemo vas o svim odredbama Vlade Republike Hrvatske za vrijeme pandemije korona virusa, a koje se odnose na naše poslovanje i vezane su za vaše police osiguranja.
Obavještavamo vas da naši prodajni uredi rade smanjenim kapacitetom i u radna vremena koja mogu biti različita od onih navedenih na našim internet stranicama. Molimo vas da telefonski provjerite radno vrijeme prodajnog ureda koji želite posjetiti ili ako ste u mogućnosti informaciju dobijete od svog zastupnika u osiguranju.
Također vas informiramo da naša mreža partnera za prijavu i procjenu šteta također radi izmijenjenim radnim vremenom te molimo da telefonski provjerite radno vrijeme prije dolaska prijava šteta i servisi.
Informacije vezano za prijave štete uzrokovane potresom po policama osiguranja imovine možete dobiti ili izvršiti prijavu štete:
- putem e-mail adrese: stete@sava-osiguranje.hr,
- putem obrazaca za prijavu šteta za neživotna osiguranja koje možete preuzeti na linku
obrasci za prijavu štete - neživotna osiguranja, - pozivom na telefonski broj 01 6666 300,
- pozivom svojeg zastupnika osiguranja.
Ljubazno vas molimo da prethodno prijavi štete, uvidom u policu osiguranja, provjerite imate li ugovoren rizik potresa koji bi u tom slučaju trebao biti naveden u polici osiguranja. Ako to niste u mogućnosti učiniti, nazovite svojeg zastupnika osiguranja.
Mi smo vam na raspolaganju te vas pozivamo da za daljnje obavijesti pratite našu web stranicu. Aktualne informacije također možete saznati i na našoj Facebook stranici.
Hvala vam na razumijevanju i doprinosu vašoj sigurnosti i sigurnosti drugih.
Nikad sami.
_______________________________________________________________________________
Internet stranice institucija s informacijama o COVID-19:
Ministarstvo zdravstva RH - koronavirus i mjere prevencije
Hrvatski zavod za javno zdravstvo - najnoviji podaci