15. 6. 2022.

Poštovani klijenti,

obavještavamo vas da u razdoblju od 20. 6. do 31. 8. 2022. postupak procjene štete na području Zagreba možete obaviti isključivo u našim ugovornim servisima.

Podatke o mreži servisa možete pronaći na ovoj  poveznici: https://www.sava-osiguranje.hr/hr-hr/mreza/

Ukoliko u vašem gradu / mjestu nema prodajnog ureda Sava osiguranja d.d., eventualnu štetu možete prijaviti u vama najbližem prodajnom uredu, koji uključuje službu prijave šteta.

Pregled ostalih prodajnih ureda, gdje možete prijaviti štetu, pogledajte u našoj mreži.

Kontakt telefoni i email adresa:

Nikad sami.
Sava osiguranje, d.d. – Podružnica Hrvatska

 

15. 2. 2021.

Važna obavijest - Prijava i procjena šteta u Sjedištu u Zagrebu - Sky Office


Obzirom na poboljšanje epidemiološke situacije obavještavamo vas da se s danom 15. veljače 2021.postupak prijave i procjene šteta na vozilima može obaviti u našem Sjedištu u Zagrebu, na adresi R. Frangeša Mihanovića 9 (Sky Office).

Nikad sami.
Sava osiguranje, d.d. – Podružnica Hrvatska

8. 1. 2021.

Važna obavijest - Prijava štete od potresa

Izražavamo suosjećanje svima koji su pogođeni nedavnim razornim potresom koji su zadesili Sisačko – moslavačku županiju te posebno izražavamo sućut obiteljima koje su u ovoj tragediji izgubile svoje najbliže.

Pozivamo vas da se vezano za prijave štete uzrokovane potresom po svojim policama osiguranja imovine informirate ili prijavite oštećenja nastala u potresu na sljedeće načine:

S ciljem što efikasnije i brže obrade šteta i ubrzavanja postupka ali uz smanjivanje rizika od zaraze korona virusom ljubazno vas molimo da sami fotografirate nastalu štetu te da nam fotografije dostavite uz obrazac prijave s opisom posljedica.

Također vas molimo da prethodno prijavi štete, uvidom u policu osiguranja, provjerite imate li ugovoren rizik potresa koji bi u tom slučaju trebao biti naveden u polici osiguranja. Ako to niste u mogućnosti učiniti, nazovite svojeg zastupnika osiguranja.

Vašu štetu koja je nastala uslijed potresa možete prijaviti ispunjavanjem u cijelosti obrasca „Požar i neke druge opasnosti“. Upute za popunjavanje obrasca: 

  • na obrascu u dijelu „Osigurani rizik“ molimo označite križićem kućicu kraj riječi „potres“
  • uz obrazac molimo dostavite obostranu presliku osobne iskaznice potpisnika prijave, kao i instrukciju banke za isplatu na osiguranikov IBAN
  • obvezno popunite polje „Popis oštećenih stvari“ – potrebno je upisati što je od građevinskog objekta oštećeno (zidovi, strop, krovište i sl.)
  • popišite uništene/oštećene stvari kućanstva (npr. ormar x 2)
  • ako ste u mogućnosti prijavi priložite i fotografije

Sve navedeno možete dostaviti na našu e-mail adresu: stete@sava-osiguranje.hr

Nikad sami.
Sava osiguranje, d.d. – Podružnica Hrvatska

 

27. 10. 2020.

Važna obavijest - Upute za postupak prijave šteta koje se primjenjuju od 27.10.2020. do opoziva – IZVANREDNA SITUACIJA COVID-19

Obzirom na pogoršanje epidemiološke situacije i vezano za poduzimanje svih potrebnih mjera zaštite zdravlja naših zaposlenika, klijenata i partnera te sprečavanje širenja virusa COVID-19, obavještavamo vas i molimo da, do daljnjega, za postupak prijave šteta u našem Sjedištu u Zagrebu, na adresi R. Frangeša Mihanovića 9 (Sky Office) slijedite navedene upute: 

1. SVE PRIJAVE I PROCJENE ŠTETA NA VOZILIMA SE OBAVLJAJU U SERVISIMA ZA POPRAVAK VOZILA

Podatke o mreži servisa možete pronaći na ovoj  poveznici: https://www.sava-osiguranje.hr/hr-hr/mreza/
Neki naši partneri za prijavu i procjenu šteta rade izmijenjenim radnim vremenom te vas molimo da telefonski provjerite radno vrijeme prije dolaska.
Prijave šteta na vozilima se također mogu prijaviti putem e-mail adrese za prijavu šteta: stete@sava-osiguranje.hr

2. SVE OSTALE PRIJAVE ŠTETA SE OBAVLJAJU ISKLJUČIVO PUTEM E-MAILA

E-mail adresa za prijavu šteta je: stete@sava-osiguranje.hr

Obrasce za prijavu šteta za neživotna osiguranja možete preuzeti s naše internetske stranice na sljedećoj poveznici: https://www.sava-osiguranje.hr/hr-hr/prijava-steta/nezivot/

Obrasce za prijavu šteta za životna osiguranja možete preuzeti s naše internetske stranice na sljedećoj poveznici: https://www.sava-osiguranje.hr/hr-hr/prijava-steta/zivot/

Ove upute odnose se samo na postupak prijave šteta u Sjedištu Društva u Zagrebu, R. Frangeša Mihanovića 9 (Sky Office).
Naši ostali prodajni uredi svi rade redovno prema službenom radnom vremenu koji možete provjeriti ovdje prodajni uredi.

Detaljnije upute o procesu prijave šteta možete pogledati ovdje.

Hvala vam na razumijevanju i doprinosu vašoj sigurnosti i sigurnosti svih.
Nikad sami. 


8. 6. 2020.

Obzirom na normaliziranje epidemiološke situacije u Hrvatskoj donosimo vam nekoliko važnih informacija vezano za naše poslovanje i dostupnost naših usluga: 

  • Naši prodajni uredi diljem Hrvatske dostupni su klijentima u punom kapacitetu poštujući pri tome upute za maksimalnu zaštitu vlastitog i tuđeg zdravlja. Prodajni uredi posluju prema radnim vremenima koja su navedena na našim Internet stranicama Prodajni urediVoditelji svih prodajnih ureda i dežurni zaposlenici dostupni su vam putem e-pošte i mobitela, te potrebne informacije za koje nije potreban dolazak u prodajni ured, možete saznati i iz udobnosti svoga doma.
  • U našem Sjedištu u Zagrebu, R. Frangeša Mihanovića 9 (Sky Office) svi poslovni procesi se odvijaju redovitim procedurama uz istovremeno sustavnu brigu o sigurnosti zaposlenika i klijenata - te se mogu izvršiti i sve prijave šteta i zahtjevi za naknadu troškova uobičajenim načinom. Upute za prijavu šteta pronađite na ovom linku Prijava šteta.


18. 3. 2020.

Obzirom na izvanrednu situaciju i na mjere opreza koje provodimo u cilju prevencije daljnjeg širenja zaraze korona virusom trudit ćemo se da i uz djelomičan rad na daljinu budemo u kontaktu i vama na raspolaganju. Informirat ćemo vas o svim odredbama Vlade Republike Hrvatske za vrijeme pandemije korona virusa, a koje se odnose na naše poslovanje i vezane su za vaše police osiguranja.

Obavještavamo vas da naši prodajni uredi rade smanjenim kapacitetom i u radna vremena koja mogu biti različita od onih navedenih na našim internet stranicama. Molimo vas da telefonski provjerite radno vrijeme prodajnog ureda koji želite posjetiti ili ako ste u mogućnosti informaciju dobijete od svog zastupnika u osiguranju. 
Također vas informiramo da naša mreža partnera za prijavu i procjenu šteta također radi izmijenjenim radnim vremenom te molimo da telefonski provjerite radno vrijeme prije dolaska prijava šteta i servisi.

Informacije vezano za prijave štete uzrokovane potresom po policama osiguranja imovine možete dobiti ili izvršiti prijavu štete: 

Ljubazno vas molimo da prethodno prijavi štete, uvidom u policu osiguranja, provjerite imate li ugovoren rizik potresa koji bi u tom slučaju trebao biti naveden u polici osiguranja. Ako to niste u mogućnosti učiniti, nazovite svojeg zastupnika osiguranja. 

Mi smo vam na raspolaganju te vas pozivamo da za daljnje obavijesti pratite našu web stranicu. Aktualne informacije također možete saznati i na našoj Facebook stranici.

Hvala vam na razumijevanju i doprinosu vašoj sigurnosti i sigurnosti drugih.
Nikad sami. 

_______________________________________________________________________________

Internet stranice institucija s informacijama o COVID-19:

Ministarstvo zdravstva RH - koronavirus i mjere prevencije
Hrvatski zavod za javno zdravstvo - najnoviji podaci