Prijava šteta - jednostavno i brzo
Dogodila vam se šteta na imovini, imali ste prometnu nezgodu?
Postupak procjene i prijave štete na području Zagreba možete obaviti u našem Predstavništvu Sky u Zagrebu, na adresi Sjedišta R. Frangeša Mihanovića 9 (Sky Office). Radno vrijeme je pon-pet: 8.00 - 16.00 sati.
Podatke o našoj mreži servisa možete pronaći na ovoj poveznici: https://www.sava-osiguranje.hr/hr-hr/mreza/
Ukoliko u vašem gradu/mjestu nema prodajnog ureda Sava osiguranja d.d., eventualnu štetu možete prijaviti u vama najbližem prodajnom uredu, koji uključuje službu prijave šteta.
Pregled ostalih ureda, gdje možete prijaviti štetu, pogledajte u našoj mreži .
Kontakt telefoni:
- prijava novih šteta 01 63 97 689
- informacije o prijavljenim štetama 01 66 66 249 ili na email adresu: stete@sava-osiguranje.hr
U skladu s važećim Zakonom o obveznim osiguranjima u prometu imamo obvezu da vam u roku od 60 dana od dana primitka vašeg odštetnog zahtjeva, dostavimo odluku o odštetnom zahtjevu koja može biti:
- obrazložena ponuda za naknadu štete u slučaju da su odgovornost za naknadu štete te visina naknade štete nesporni, ili
- utemeljeni odgovor na sve točke iz odštetnog zahtjeva u slučaju ako su odgovornost za naknadu štete ili visina štete sporni.