Prijava šteta - jednostavno i brzo

  Kontaktirajte nas    

Dogodila vam se šteta na imovini, imali ste prometnu nezgodu?

Postupak procjene i prijave štete na području Zagreba možete obaviti u našem Predstavništvu Sky u Zagrebu, na adresi Sjedišta R. Frangeša Mihanovića 9 (Sky Office). Radno vrijeme je pon-pet: 8.00 - 16.00 sati.

Podatke o našoj mreži servisa možete pronaći na ovoj  poveznici: https://www.sava-osiguranje.hr/hr-hr/mreza/

Predstavništvo Sky
Ukoliko u vašem gradu/mjestu nema prodajnog ureda Sava osiguranja d.d., eventualnu štetu možete prijaviti u vama najbližem prodajnom uredu, koji uključuje službu prijave šteta.

Pregled ostalih ureda, gdje možete prijaviti štetu, pogledajte u našoj mreži .

Kontakt telefoni:

  • prijava novih šteta 01 63 97 689
  • informacije o prijavljenim štetama 01 66 66 249 ili na email adresu: stete@sava-osiguranje.hr

 U skladu s važećim Zakonom o obveznim osiguranjima u prometu imamo obvezu da vam u roku od 60 dana od dana primitka vašeg odštetnog zahtjeva, dostavimo odluku o odštetnom zahtjevu koja može biti:

  • obrazložena ponuda za naknadu štete u slučaju da su odgovornost za naknadu štete te visina naknade štete nesporni, ili
  • utemeljeni odgovor na sve točke iz odštetnog zahtjeva u slučaju ako su odgovornost za naknadu štete ili visina štete sporni.