Nikad sami – Dobro je znati

90% online kupnje polica osiguranja čine obvezno auto osiguranje i putno zdravstveno. Što je s ostalim vrstama osiguranja?

Navika online kupnje

Ako do sada nemate iskustvo online ugovoranja osiguranja, vrlo je vjerojatno da će Vaše prvo online ugovaranje osiguranja biti upravo automobilsko ili putno osiguranje. Online kupnja štedi vrijeme i novac, sigurnost je zagarantirana, a u slučaju obaveznog auto osiguranja odmah po primitku HUO koda možete obaviti tehnički pregled. Nadamo se da će Vaše iskustvo korištenja Sava Webshopa doprinijeti povećanju povjerenja i korištenja online usluga. 

Što je s ostalim vrstama osiguranja? U Hrvatskoj se još uvijek u skromnom postotku kupuje online, ali zato se puno istražuju informacije o proizvodima i uslugama. Korisnici interneta u Hrvatskoj su poznati “istraživači”: informacije nalaze online, ali češće kupuju u trgovini. Na taj način digitalno, tj. online poslovanje značajno utječe na ljude koji dolaze u prodajne urede, tj. offline.

Tako dolazimo do pojma Omnichannel, što doslovno znači “sve-kanalski”, a pod tim pojmom podrazumijeva se koherentna i potpuna integracija pristupa poslovnoj komunikaciji. Omnichannel je pristup snažno fokusiran na kompletno zadovoljstvo korisnika. Moderni korisnici interneta, kao i moderni osiguranici, zahtijevaju instant pristup informacijama i ponudama koje ih zanimaju. Djelatnici u prodajnim uredima i online agenti u korisničkoj službi moraju biti upućeni u sve sfere i vrste osiguranja uz naravno, kvalitetnu uslugu. Web stranica uvijek mora biti ažurirana, kao i društvene mreže. Jedino potpuna i relevantna digitalna prisutnost ima smisla, jer bolje je ne započinjati nego klijentima prezentirati zastarjele informacije i tako narušavati međusobno povjerenje. Zato u Sava osiguranju, težimo najkvalitetnijoj online prisutnosti te vrhunskoj usluzi na našim prodajnim mjestima. Jednako tako, kontinuirano težimo unaprjeđenju naših usluga i znanja.

Specifičnosti osiguravateljskog sektora

Omnichannel podrazumijeva i već spomenutu integraciju offline (poslovnice) i online (webshop, chat, društvene mreže) poslovanja. Naime, sektor osiguranja ima svoje specifičnosti. Prva specifičnost glasi: osiguranje automobila i motocikla je obavezno i stoga vrlo rašireno. Korisnici mogu online u par minuta provjeriti konkurentske cijene i dodatna pokrića koja osiguravatelji nude uz police obaveznog osiguranja, poput 8 Sava asistencija - pomoći na cesti. Na temelju više izvora informacija kupci su u mogućnosti donijeti kvalitetnu odluku.

Druga specifičnost je što su produkti osiguranja često sami po sebi kompleksni i zahtijevaju informacije koje je nekad teško osiguranicima prenijeti online. Složene životne police ili velika imovinska osiguranja pravnih subjekata, još uvijek se lakše prodaju “uživo” (offline). No, kako tehnologija napreduje, a osiguranici i pružitelji online usluga imaju sve više iskustva i to se polagano mijenja. Za sada je malo vjerojatno da će se spomenute police prodavati online. Digitalni marketing je preskup za takve produkte tako da večinu aktivnosti za sada odrađuje offline prodaja.

Jedan od ključnih faktora online poslovanja svakako je kontinuirano pojednostavljivanje procesa kupnje. I kada se misli da je nešto vrlo jednostavno, krajnjem kupcu to zapravo može biti komplicirano iskustvo. Stoga, treba se redovito stavljati u poziciju korisnika te pratiti njihove potrebe i načine korištenja online usluga te svakodnevno raditi na optimiziranju digitalnih rješenja.

Zaključno, omnichannel i povezivanje online i offline usluga, pravi je put, pogotovo u sektoru osiguranja. Trenutno na globalnoj razini vidimo kako kompanije koje klasično posluju offline (poput luksuznih brendova) prelaze u online svijet, a klasično online trgovine poput Amazona, sve više prelaze u offline trgovine. Budućnost vjerojatno neće biti ni online, ni offline, već objedinjavanje oba svijeta u sinergiju “digitalne prodaje”.

Uspješno online poslovanje, misija i vizija

Koji su uopće preduvjeti za online poslovanje i online usluga putem Webshopa? Prvi korak je razumijevanje uprave kompanija i svijest o važnosti online poslovanja u ovom trenutku, ali i u budućnosti. Drugi korak je dobra organizacija i poznavanje branda kako bi komunikacija bila ujednačena i uvijek na visokoj razini. Trenutno, manja osiguravajuća društva traže svoju priliku online, koristeći činjenicu da velika osiguravajuća društva često ne koriste sve potencijale online svijeta. S vremenom, osiguravajuća društva koja se oslanjaju isključivo na offline ili isključivo na online, mogla bi imati priličnih problema. Uspješno povezivanje ova dva svijeta, vrlo vjerojatno, postaje „must do“ zadatak i pretpostavka za ostvarivanje boljih poslovnih rezultata uz ugodnije iskustvo osiguranika.

Nikad sami uz Sava osiguranje.